Pravidla RPG

5. března 2017 v 21:26
Pro samotný začátek upozorňujeme, že ve hře se mohou objevit jisté situace, které jsou přístupné spíše dospělým osobám. Proto zvažte svou registraci okud je Vám méně jak 15 let. Jinak k hraní mějte povolení od rodičů.


V této hře se, to co postava, dělá píše mezi hvězdičky. Co je mimo hvězdičky (*) je to co postava říká. To co si postava myslí píšeme do dvojitých lomítek (//)
Příklad:
*Vstoupí do hostince a rozhlédne se po něm. //Toho kluka u baru jsem nikdy neviděla, celkem sympaťák.//*Dobrý den.*Pozdraví všechny přítomné.*


Druhy chyb ve hře:

Metagaming: Vy a vaše postava jsou dva různí lidé. To že vy máte špatnou náladu, neznamená že jí má i vaše postava. Zároveň i to co víte Vy neznamená, že ví i Vaše postava.
Mary Sue: Nikdo z Vás není dokonalý. Každá postava má nějakou svou slabinu nebo negativní vlastnost.



Informace k hře:

  • V naší hře se objevují dva druhy lidí - kouzelníci a mudlové. Kouzelníci se mohou stát zvěromágové. Mudlové se ale jen tak kouzelníky stát nemohou (vyjímkou jsou děti pod 11 let, kterým může přijít dopis z Bradavic). Pro zatím se v naší hře neobjevují žádný upíři a vlkodlaci. Tím se ale neříká, že tato věc nikdy nemůže časem přijít.

  • Naše hra se hraje především v knihovnách pomocí blueboard. Víme, že to není originální řešení, ale i tak věříme, že se Vám bude hrát i tak dobře.

  • Těhotenství v naší hře ubývá jinak než v reálném světě. V našem herním světě těhotenství tvá v přepočtu na reálný čas 3 měsíce.

Herní čas ubíhá jinak než ten reálný.
1 herní rok = 4 měsíce v reálném čase

  • Smrt ve hře je přirozená. Může se Vám stát nehoda, sebevražda nebo Vás někdo dokonce zabije. I tohle se zde může přihodit. O smrti se nespekuluje, neexistuje aby se někdo kdo je mrtvý najednou objevil, ani jako duch.

  • V našem světě neexistují ony magické předměty - neviditelný plášť a kámen mudrců. Jediné co v našem světě existuje je Bezová hůlka, kterou vlastní úhlavní padouch v této hře. Samotná Bezová hůlka je nejmocnější hůlka na světě.

  • Záchranné stanice slouží pro mudly jako místa kde se mohou ukrýt. Stanice jsou chránněny kouzly proti vniknutí, do stanic se nedostane nikdo kdo je Přívrženec!!!. Stanice automaticky upozorňují Bystrozory na výskyt mudlů v nich.

  • Domy/byty všech mudlů jsou automaticky chráněny proti násilnému vniknutí Přívrženců. Proto se nemůže stát např. situace, že mudla půjde spát, objeví se u něj doma Přívrženec a chladnokrevně ho zavražda. Neexistuje. Domy/byty kouzelníků už takto chráněny nejsou. Od toho jsou snad kouzelníci aby si uměli dům zabezpečit.

  • V naší hře pro zatím neexistují žádné školy. Proto prosím zvažte při vyplňování registrace to kolik je Vaší postavě a hlavně podle toho odvíjeli její děj. Pokud si zaregistrujete mladistvého do věku 17 a méně, berte v potaz, že chodí někam snad do školy, ne? A ne, že se bude celý dny promenádovat v Hyde Parku.



Pravidla RPG:

1. Každý hráč může vlastnit nanejvýš 2 postavy.
2. Co řekne Vypravěč to je slovo boží. S vypravěčem se nediskutuje.
3. K novým hráčům se ostatní hráči chovají vstřícně.
4. Nikdo nehraje za cizí postavy!
5. Berte v potaz, to že ne každý má na hru čas. Zároveň chápeme, že ne každého baví čekat. Proto, když Vás někdo někde, tak říkajíc "zasekne" - nemůžete hrát, protože čekáte na reakci druhého hráče. Pokud druhý hráč nenapíše do 3 dnů, můžete napsat nový post s tím, že třeba odcházíte a nemusíte čekat na druhého hráče.


-----------------
Pravidla se budou postupně doplňovat. Budete o tom informování vždy v levém menu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama